Bezpieczeństwo

W celu zalogowania się wpisz swój Login, Hasło do Serwisu internetowego oraz przepisz tekst z obrazka (uwzględniając wielkość liter), a następnie kliknij w przycisk Zaloguj się.

Pamiętaj o konieczności kończenia pracy w Serwisie internetowym poprzez kliknięcie przycisku Wyloguj znajdującego się zawsze w prawym górnym rogu strony.

Przypominamy, że Operatorzy Tele-skok nigdy nie będą pytać o żadne z haseł za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Kliknięcie na ikonę zamkniętej kłódki w obrębie przeglądarki, umożliwi sprawdzenie czy certyfikat jest prawidłowo wystawiony dla adresu eskok.pl.

Logowanie do serwisu

Login

Hasło

Prosimy o sprawdzenie poprawności adresu w pasku adresowym przeglądarki, poprawny adres to: https://eskok.pl/eSkokWeb/chmielewski/login.jsp

Komunikat

Obsługa plików cookies
Witryna używa plików cookies, które są zapisywane przez przeglądarkę internetową Użytkownika. Więcej informacji na temat plików cookies oraz sposobu ich wykorzystania zamieściliśmy tutaj.

 
Komputer i przeglądarki internetowe
Do pracy z Serwisem internetowym usługi eSKOK, między innymi do prawidłowego wyświetlania tekstu z obrazka zalecane jest korzystanie z systemu operacyjnego, kompatybilnego z jedną z najpopularniejszych obecnie przeglądarek internetowych z włączoną obsługą JavaScript i cookies:

- Chrome (w wersji 39.0 i nowszych),
- Internet Explorer (w wersji 11.0 i nowszych),
- Mozilla Firefox (w wersji 36.0 i nowszych), 
- Opera (w wersji 34.0 i nowszych).

Więcej informacji na temat przeglądarek oraz zasad użytkowania komputera zwiększające bezpieczeństwo korzystania z usługi eSKOK zamieściliśmy tutaj.

 

Zmiany w usłudze eSKOK od 27.01.2017 r.
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 27 stycznia 2017 r. wprowadzone zostały zmiany związane ze sposobem logowania do serwisu internetowego, prezentowaniem szczegółów i historii rachunków oraz wklejaniem numeru rachunku odbiorcy podczas wykonywania przelewu.

Szczegółowy opis wprowadzonych zmian zamieściliśmy tutaj.

Bezpieczne korzystanie z usługi eSKOK
Informujemy, że w celu korzystania z usługi eSKOK, nie jest wymagane instalowanie na komputerach ani w telefonach komórkowych dodatkowego oprogramowania lub certyfikatów.W sytuacji otrzymania takiego komunikatu prosimy o pilny kontakt z Operatorami Tele-skok.


Podstawowe zasady bezpieczeństwa:
- Dbaj o bezpieczeństwo swoich haseł i loginu - więcej informacji zamieściliśmy tutaj,
Sprawdź czy adres strony logowania rozpoczyna się od przedrostka https oraz czy po kliknięciu w kłódkę wyświetla się prawidłowa informacja o certyfikacie strony - więcej informacji zamieściliśmy tutaj,
Korzystaj z zalecanych ustawień przeglądarki internetowej - więcej informacji zamieściliśmy tutaj,
Wprowadzaj ręcznie numery rachunków podczas wykonywania przelewów, a przed autoryzacją hasłem jednorazowym weryfikuj ich prawidłowość.