Bezpieczeństwo

W celu zalogowania się w 1 kroku wpisz swój Login i kliknij przycisk Dalej, a w 2 kroku Hasło do Serwisu internetowego, a następnie kliknij w przycisk Zaloguj się.

Pamiętaj o konieczności kończenia pracy w Serwisie internetowym poprzez kliknięcie przycisku Wyloguj znajdującego się zawsze w prawym górnym rogu strony.

Przypominamy, że Operatorzy Tele-skok nigdy nie będą pytać o żadne z haseł za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Kliknięcie na ikonę zamkniętej kłódki w obrębie przeglądarki, umożliwi sprawdzenie czy certyfikat jest prawidłowo wystawiony dla adresu eskok.pl.

Logowanie do serwisu

Login

Hasło

Prosimy o sprawdzenie poprawności adresu w pasku adresowym przeglądarki, poprawny adres to: https://eskok.pl/eSkokWeb/chmielewski/login.jsp

Komunikat

Prace modernizacyjne

Uprzejmie informujemy, iż w związku z koniecznością przeprowadzenia prac modernizacyjnych w nocy z 19 na 20 czerwca 2018 r. między godziną 22:00 a 06:00 serwis internetowy, automatyczny serwis telefoniczny usługi eSKOK oraz Aplikacja mobilna mSKOK* będą niedostępne.
W czasie przeprowadzanych prac do Państwa dyspozycji pozostają Operatorzy Tele-skok, którzy po przyjęciu zgłoszenia, umówią się na kontakt w dogodnej dla Państwa porze.
Prosimy o wyrozumiałość oraz wykonanie planowanych operacji we wcześniejszym terminie.
Przepraszamy za niedogodności.
*Dotyczy Kas posiadających dany kanał dostępu.

Obsługa plików cookies

Witryna używa plików cookies, które są zapisywane przez przeglądarkę internetową Użytkownika. Więcej informacji na temat plików cookies oraz sposobu ich wykorzystania zamieściliśmy tutaj

Komputer i przeglądarki internetowe

Do pracy z Serwisem internetowym usługi eSKOK, między innymi do prawidłowego wyświetlania tekstu z obrazka zalecane jest korzystanie z systemu operacyjnego, kompatybilnego z jedną z najpopularniejszych obecnie przeglądarek internetowych z włączoną obsługą JavaScript i cookies:

- Chrome (w wersji 39.0 i nowszych),
- Internet Explorer (w wersji 11.0 i nowszych),
- Mozilla Firefox (w wersji 36.0 i nowszych), 
- Opera (w wersji 34.0 i nowszych).

Więcej informacji na temat przeglądarek oraz zasad użytkowania komputera zwiększające bezpieczeństwo korzystania z usługi eSKOK zamieściliśmy tutaj.


Zmiany w usłudze eSKOK od 20.06.2018 r.

Uprzejmie informujemy, iż z dniem 20 czerwca 2018 r. zostaną wprowadzone zmiany w serwisie internetowym usługi eSKOK związane z możliwością ustanowienia powiadomień o zbliżającym się terminie zakończenia przelewu cyklicznego oraz lokaty*.
 
Szczegółowy opis wprowadzonych zmian znajdą Państwo tutaj .
 
*Dotyczy Kas posiadających moduł Wiadomości i powiadomienia oraz możliwość zakładania nowej lokaty za pośrednictwem serwisu internetowego.

Bezpieczne korzystanie z usługi eSKOK

Informujemy, że w celu korzystania z usługi eSKOK, nie jest wymagane instalowanie na komputerach ani w telefonach komórkowych dodatkowego oprogramowania lub certyfikatów. W sytuacji otrzymania takiego komunikatu prosimy o pilny kontakt z Operatorami Tele-skok.

Podstawowe zasady bezpieczeństwa:

Dbaj o bezpieczeństwo swoich haseł i loginu - więcej informacji zamieściliśmy tutaj,
Sprawdź czy adres strony logowania rozpoczyna się od przedrostka https oraz  czy po kliknięciu w kłódkę wyświetla się prawidłowa informacja o certyfikacie strony - więcej informacji zamieściliśmy tutaj,
Korzystaj z zalecanych ustawień przeglądarki internetowej - więcej informacji zamieściliśmy tutaj,
Wprowadzaj ręcznie numery rachunków podczas wykonywania przelewów, a przed autoryzacją hasłem jednorazowym weryfikuj ich prawidłowość.