Bezpieczeństwo

W celu zalogowania się wpisz swój Login, Hasło do Serwisu internetowego oraz przepisz tekst z obrazka (uwzględniając wielkość liter), a następnie kliknij w przycisk Zaloguj się.

Pamiętaj o konieczności kończenia pracy w Serwisie internetowym poprzez kliknięcie przycisku Wyloguj znajdującego się zawsze w prawym górnym rogu strony.

Przypominamy, że Operatorzy Tele-skok nigdy nie będą pytać o żadne z haseł za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Kliknięcie na ikonę zamkniętej kłódki w obrębie przeglądarki, umożliwi sprawdzenie czy certyfikat jest prawidłowo wystawiony dla adresu eskok.pl.

Logowanie do serwisu

Login

Hasło

Prosimy o sprawdzenie poprawności adresu w pasku adresowym przeglądarki, poprawny adres to: https://eskok.pl/eSkokWeb/jaworzno/login.jsp

Komunikat

Prace modernizacyjne
Uprzejmie informujemy, iż w związku z koniecznością przeprowadzenia prac modernizacyjnych w nocy z 30 na 31 marca 2017 r. między godziną 22:00 a 06:00, serwis internetowy oraz automatyczny serwis telefoniczny usługi eSKOK będą niedostępne.

W czasie przeprowadzanych prac do Państwa dyspozycji pozostają Operatorzy Tele-skok, którzy po przyjęciu zgłoszenia, umówią się na kontakt w dogodnej dla Państwa porze.

Prosimy o wyrozumiałość oraz wykonanie planowanych operacji we wcześniejszym terminie. Przepraszamy za niedogodności.

Obsługa plików cookies
Witryna używa plików cookies, które są zapisywane przez przeglądarkę internetową Użytkownika. Więcej informacji na temat plików cookies oraz sposobu ich wykorzystania zamieściliśmy tutaj.

 
Komputer i przeglądarki internetowe
Do pracy z Serwisem internetowym usługi eSKOK, między innymi do prawidłowego wyświetlania tekstu z obrazka zalecane jest korzystanie z systemu operacyjnego, kompatybilnego z jedną z najpopularniejszych obecnie przeglądarek internetowych z włączoną obsługą JavaScript i cookies:

- Chrome (w wersji 39.0 i nowszych),
- Internet Explorer (w wersji 11.0 i nowszych),
- Mozilla Firefox (w wersji 36.0 i nowszych), 
- Opera (w wersji 34.0 i nowszych).

Więcej informacji na temat przeglądarek oraz zasad użytkowania komputera zwiększające bezpieczeństwo korzystania z usługi eSKOK zamieściliśmy tutaj.

 

Zmiany w usłudze eSKOK od 27.01.2017 r.
Uprzejmie informujemy, iż od dnia 27 stycznia 2017 r. wprowadzone zostały zmiany związane ze sposobem logowania do serwisu internetowego, prezentowaniem szczegółów i historii rachunków oraz wklejaniem numeru rachunku odbiorcy podczas wykonywania przelewu.

Szczegółowy opis wprowadzonych zmian zamieściliśmy tutaj.

Bezpieczne korzystanie z usługi eSKOK
Informujemy, że w celu korzystania z usługi eSKOK, nie jest wymagane instalowanie na komputerach ani w telefonach komórkowych dodatkowego oprogramowania lub certyfikatów.W sytuacji otrzymania takiego komunikatu prosimy o pilny kontakt z Operatorami Tele-skok.


Podstawowe zasady bezpieczeństwa:
- Dbaj o bezpieczeństwo swoich haseł i loginu - więcej informacji zamieściliśmy tutaj,
Sprawdź czy adres strony logowania rozpoczyna się od przedrostka https oraz czy po kliknięciu w kłódkę wyświetla się prawidłowa informacja o certyfikacie strony - więcej informacji zamieściliśmy tutaj,
Korzystaj z zalecanych ustawień przeglądarki internetowej - więcej informacji zamieściliśmy tutaj,
Wprowadzaj ręcznie numery rachunków podczas wykonywania przelewów, a przed autoryzacją hasłem jednorazowym weryfikuj ich prawidłowość.