Tele-skok: 801 803 800 / (58) 782 59 00
www.eskok.pl

Bezpieczeństwo

W celu zalogowania się w 1 kroku wpisz swój Login i kliknij przycisk Dalej, a w 2 kroku Hasło do Serwisu internetowego, a następnie kliknij w przycisk Zaloguj się.

Pamiętaj o konieczności kończenia pracy w Serwisie internetowym poprzez kliknięcie przycisku Wyloguj znajdującego się zawsze w prawym górnym rogu strony.

Przypominamy, że Operatorzy Tele-skok nigdy nie będą pytać o żadne z haseł za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Kliknięcie na ikonę zamkniętej kłódki w obrębie przeglądarki, umożliwi sprawdzenie czy certyfikat jest prawidłowo wystawiony dla adresu eskok.pl.

Logowanie do serwisu

Login

Hasło

Prosimy o sprawdzenie poprawności adresu w pasku adresowym przeglądarki, poprawny adres to: https://eskok.pl/eSkokWeb/login.jsp

Komunikat

Zmiany w usłudze eSKOK od 1.08.2018 r.

Uprzejmie informujemy, iż z dniem 1 sierpnia 2018 r. wprowadzone zostały zmiany w serwisie internetowym usługi eSKOK, związane ze zmianą nazw etykiet poszczególnych usług dostępnych w serwisie internetowym usługi eSKOK.
 
Szczegółowy opis wprowadzonych zmian znajdą Państwo tutaj.

Komputer i przeglądarki internetowe

Do pracy z Serwisem internetowym usługi eSKOK, między innymi do prawidłowego wyświetlania tekstu z obrazka zalecane jest korzystanie z systemu operacyjnego, kompatybilnego z jedną z najpopularniejszych obecnie przeglądarek internetowych z włączoną obsługą JavaScript i cookies:

- Chrome (w wersji 39.0 i nowszych),
- Internet Explorer (w wersji 11.0 i nowszych),
- Mozilla Firefox (w wersji 36.0 i nowszych), 
- Opera (w wersji 34.0 i nowszych).

Więcej informacji na temat przeglądarek oraz zasad użytkowania komputera zwiększające bezpieczeństwo korzystania z usługi eSKOK zamieściliśmy tutaj.


Obsługa plików cookies

Witryna używa plików cookies, które są zapisywane przez przeglądarkę internetową Użytkownika. Więcej informacji na temat plików cookies oraz sposobu ich wykorzystania zamieściliśmy tutaj

Bezpieczne korzystanie z usługi eSKOK

Informujemy, że w celu korzystania z usługi eSKOK, nie jest wymagane instalowanie na komputerach ani w telefonach komórkowych dodatkowego oprogramowania lub certyfikatów. W sytuacji otrzymania takiego komunikatu prosimy o pilny kontakt z Operatorami Tele-skok.

Podstawowe zasady bezpieczeństwa:

Dbaj o bezpieczeństwo swoich haseł i loginu - więcej informacji zamieściliśmy tutaj,
Sprawdź czy adres strony logowania rozpoczyna się od przedrostka https oraz  czy po kliknięciu w kłódkę wyświetla się prawidłowa informacja o certyfikacie strony - więcej informacji zamieściliśmy tutaj,
Korzystaj z zalecanych ustawień przeglądarki internetowej - więcej informacji zamieściliśmy tutaj,
Wprowadzaj ręcznie numery rachunków podczas wykonywania przelewów, a przed autoryzacją hasłem jednorazowym weryfikuj ich prawidłowość.